4.9.2007

15/30 RESEARCH OY

Trendien ennakointi kurssi alkaa IADEssa ensi kuun lopulla. Kurssinjohtajana toimii Kati Hienonen Perhosvaikutus OY:stä. Kurssin vierailevien puhujien joukosta löytyy 15/30 Research OY:n toimitusjohtaja Markus Keränen.

"Me tunnemme nuoret. Tunnetko sinä?" kuuluu yrityksen slogan! Kyseinen firma on perehtynyt nuorisomarkkinoiden tutkimus- ja konsultointipalveluihin. Heidän päämääränä on tarjota asiakkkaillensa tietoa ja työkaluja nuorisomarkkinoinnin suunnitelun ja toteutuksen perustaksi. Firman erikoisosaamista ovat kokonaisvaltaiset nuorisomarkkinoiden tutkimukset ja trendien seurannat. 15/30 Research kertoo olevansa Suomen ainoa nuoriin erikoistunut tutkimusyritys.

Itselleni kolahti tieto trenditutkimusten työstämisestä. Niissä firma kartoittaa nuorten parissa nousevia trendejä. Tästä syystä 15/30 Research on erittäin mielenkiintoinen yritys Suomen maassa.

On erittäin tärkeää seurata ja ennakoida nuoria ja heidän kulutustottumuksiaan, mitä he laittavat päälle ja mistä asioista he ovat kiinnostuneet. Nuorten tutkiminen tulee vielä tärkeämmäksi lähitulevaisuudessa, kun suuri "eläkeläispommi" tapahtuu. Nuoret ovat tällöin suurin markkinakohde!

Nuoret ja katumuoti ovat erittäin mielenkiintoinen aihealue. Nuoret omaksuvat helpommin uudet ilmiöt ja kehittelevät uusien trendien tilalle uudempia villityksiä. Tästä syystä myös nuorten ja heidän elämäntapojensa tutkiminen on tärkeää.

Odotan vielä enemmän tulevaa kurssia IADEssa. 15/30 Research OY oli mielenkiintoinen löytÖ myös sen takia, koska olen koko kesän ajan miettinyt tulevaisuuden työpaikkaa. Valmistuminen on edessä ja sen myötä maailma avautuu eteen täynnä uusia mahdollisuuksia.

Kuva 1530.fi

1 kommentti:

Lauri kirjoitti...

Mielenkiintoinen tuo 15/30. Täytyypä tutustua, kiitti vinkistä!