9.11.2007

THE STYLE OF YOUR FRAGRANCE

Mietitkö miltä tuoksusi "näyttää"? Pukeudutko tuoksusi mukaisesti?

Yritin etsiä itselleni eilen uutta tuoksua - tuloksetta! Kaksi myyjää yritti kaupata minulle uusia tuoksuja, mutta tulimme toisen myyjän kanssa siihen tulokseen, että kannattaa pysyä vanhassa!

Olen ollut uskollinen kahdelle tuoksulle elämäni aikana, Kenzolle ja Cliniquen Happylle! Ne ovat jääneet pois, kun petin kyseisiä hajuja Dolce & Gabbanan Light Bluen kanssa viime kesänä. Olen pitänyt yhtä tuoksua erityistilaisuuksia varten. Tämä tuoksu on kumminkin noussut näiden muiden yläpuolelle. Ostin tätä kyseistä hajua kumminkin eilen. Ja tässä tuoksussa aion pysyä!

"A fresh spicy fragrance for men that is modern, masculine and sexy with notes of crushed leaves, nutmeg and watery velvet."

ralphlauren.com

Ostaessani tuoksua mietin aina persoonallisuuttani ja sen hetkistä pukeutumistani. Ralph Laurenin Romance Silver tuo mieleeni esimerkiksi kauluspaidat, kravatin ja nahkakengät - tyylikkään pukeutujan. Kumminkin tämä tuoksu antaa leikitellä asuilla ja varaa myös rennompaan asuun. Tuoksu ei ole kumminkaan liian pistävä ja voimakas.

Pidän oikeasti tästä tuoksusta. Nimi on vaan plussaa! Saan ainakin sanoa, että tuoksun itseltäni! =)

Keräilin alle myös erilaisia fragrance mainoksia:



















Kuva ralphlauren.com

4 kommenttia:

J.Hurme kirjoitti...

Hehe, mäkin päädyin lentokentällä valitsemaan Light Bluen mun "vaihtarituoksuks" :D
Oon kyl ollut tyytyväinen tuohon - muutenkin diggailen tommosista kevyistä ja raikkaista tuoksuista. Semmoset pistävät "mieshajut" on ihan hirveitä.

Anonyymi kirjoitti...

Löysin blogisi vähän aikaa sitten ja lueskelen nyt arkistoja läpi - kivaa ja mielenkiintoista seurata miehen pitämää muotiblogia!

Vaikka itse olen nainen, minusta tuntuu, että miesten on paljon helpompi löytää oikein hyvä tuoksu. Tai jotenkin niistä vain usein löytyy tuoksu, joka miellyttää nenääni. Minulla onkin tapana tervehtiä tiettyjä miespuolisia kavereita halatessani sanoilla 'Sä tuoksut tosi hyvälle!!'. :) Toistaiseksi omaan käyttöön on eksynyt yksi miestentuoksu, mutta voisin kuvitella käyttäväni muitakin...

Tuo Ralph Laurenin Romance Silver on todella hyvän tuoksuinen. Täytyy muistaa haistella myös Light Blueta, ainakin naisten versio on kovasti mieleeni (ikävä kyllä en taida olla D&G-nainen, koska se ei kuitenkaan tuoksu OMALTA).

S I L V E R kirjoitti...

Päivi:

Kiitoksia kommentistasi! Mitäs kautta löysit blogini? Olen aina kiinnostunut mitä kautta ihmiset löytävät blogini.

Taitaa olla, että miehet löytävät helpommin tuoksunsa kuin naiset. Naisille on tarjolla myös enemmän tuoksuja! Ja ennemmin merkit ja julkkikset tekevät naisille tuoksun!

Olen saanut kanssa pari tuollaista "sä tuoksut hyvälle" kommenttia halatessani ystäviäni! =)

Silver kyllä toimii! =) Kuulemma myös uusi Marc Jacops on erinomainen tuoksu!

Anonyymi kirjoitti...

Oliskohan jossain toisessa muotiblogissa ollut linkki blogiisi, vai löytyikö se blogilistalta... En muista, olen katsellut niin monia muotiblogeja viime aikoina. :)

Jostain brittilehdessä kirjoitettiin Jacobsin uudesta naistetuoksusta, Daisysta. Kuolasin pullon perään kuvien perusteella, saa nähdä onko itse tuoksu sitten pettymys jos sitä saan joskus haistella - ehkä himoitsen sitä vain sen takia, että kuvittelen ettei se voi olla huono kun se on Jacobsin... :)

Viime kesänä muuten olin treffeillä miehen kanssa, joka hämmentyi kovasti kun kysyin mitä tuoksua hän käyttää (koska tuoksui hyvälle). Olen kai liikaa tottunut kavereihini, joita tuoksujen tenttaaminen ei kummastuta...