17.11.2007

POHJANHEIMOSTA KALAA??!

Piipahdin Tampereen idyllisempään ja omalla tavallaan tyylikkääseen pukukauppaan nimeltä Pohjanheimo!
Tampereen Keskustorilla sijaitseva Pohjanheimo on perustettu vuonna 1939 Annie ja Jukka Pohjanheimon toimesta. Nykyisenä omistajana toimii Reino Hautanen.

Menin katsomaan kauppaan mustia krokotiilinahan kuosisia kenkiä. Kaupan nykyinen omistaja tuli palvelemaan minua. Hetken juteltuamme kengistä hän kysyi, että saako hän sovittaa minulle jotain. Hän kommentoi, että olisin juuri sopivan tyylinen mies tähän takkiin.

Suostuin ja hän puki minulle Sandin takin päälle. Ihastuin siihen samantien. Kevyt puvun takki kiiltävällä nahalla! Tämä takki olisi pitänyt olla minun päälläni Musiikki & Media Industry Awards - gaalassa! Ja kuulemma tämä takki on ainoa Suomessa!?

Hetken ihasteltuani takkia säpsähdin ja kysyin takin nahan alkuperää. Omistaja kertoi, että se on kalaa - ankeriasta!?


Takilla on hintaa 2 200 €! Takki kummittelee mielessäni...

Kuvat pohjanheimo.fi

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hui mitä materiaalia! Heti tuli sellanen limainen fiilis itselle ankeriaasta. Takki on varmaan magee päällä, mut on hintakin. Oon ihan koukussa sun blogiin. :)

Bisquits kirjoitti...

Onpas omituista, että takki on tehty ankeriaasta. Voit kuvitella, miten takkisi on joskus uiskennellut jossain syvissä vesissä. :-D

Oletko muuten blogilistalla? En ole löytänyt sieltä blogiasi... Itse olen niin laiska, että jos blogia ei löydy listalta, en muista lukea sitä säännöllisesti.

S I L V E R kirjoitti...

Anonyymi:

Kiitoksia kommentistasi! =) Kiva kuulla, että olet koukussa! =)

Bisquits:

Jooh, takki nyt ei ole mulla.. vielä! =)

Olen blogilistalla. Kyllä se sieltä löytyy!

Bisquits kirjoitti...

No nyt löytyi! :-) Jostain syystä en bongannut tätä aikaisemmin blogilistalta (olen varmaan tulossa sokeaksi...).

Petronella kirjoitti...

Ankerias on aika metka kala ja takki kyllä upea uskon, vaikka kuvalaatu onkin vähän kyseenalainen ;)
Hinnasta viis, jos se kerta on ainoa suomessa - hyökkää perään!!! :)

S I L V E R kirjoitti...

Petronella:

Luulin Sinua yhdeksi mun ystäväkseni. Hänen toinen nimensä on Petronella ja olen rakastunut siihen nimeen. Tuo mieleen jonkun supersankarin, joka lentää korkkareissa ja sukkahousuissa! =)

Joo, kuvasta tuli huono.. vaikka hyvä puhelin onkin! =) Mutta mitä uskot? Jos ostan tuon ja laitan ankeriasta päälle, tuleeko minustakin metka ja sähköinen? =))

Petronella kirjoitti...

Oii kiitos!
Mullapa onkin tapana viilettää kiiltävissä sukkiksissa ympäriinsä! ;P

Uskon vahvasti että ankeriiaan sähkösyys tarttuis suhun, ja metkuus ainakin blogin perusteella tuntuis sussa jo olevan. Mahd se lisääntyy entisestään :))