29.11.2007

OSTOS GINA TRICOTISTA

Vierailin pari päivää sitten Koskikeskuksen naisten vaatteita myyvän Gina Tricotin -kaupassa. Näin yllä olevan huivin. Siitä lähtien huivi on kummittellut mielessäni. Kävin ostamassa sen tänään!

Huvittaa oli se kuinka pieni alusvaate "osasto" siellä on, pieni hikinen nurkkaus. Muutenkaan kauppa ei ole kovin suuri.

Piti kyllä koota itseään kassalla, etten sanonut mitään kassaneidille. Tullessani kassalle tämä kassatyttönen ei meinannut saada mitään aikaan! Oli niin hämmästyksissään, että miespuolinen osti jotain naisten vaateliikkeestä. Olisi pitänyt kyllä vähän kolistella pimatsun maailmaa! Eikä palvelu ollut mitään erikoista. Hyvä, että tyttö viitsi edes sanoa "ole hyvä" ojentaessa ostosta!
Loppujen lopuksi asiakkaan käynti kassalla on hyvin lyhyt. Tämän takia myyjät pitäisivät olla mahdollisimman iloisia ja myyviä! Ei asiakkaita saada tulemaan uudestaan, jos 5 minuutin palvelun aikana myyjä on kuin %¤#!"!??.

Mutta nyt siihen huiviin..

Paita H&M
Farkut Dr.Denim
Silmälasit Ray-Ban

T-paita Zara
Vyö Jack & Jones (niitit maalattu mustalla maalilla)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno huivi, ihmettelen myyjän ongelmaa.

SAtunnainen

Anonyymi kirjoitti...

Hooh, mahtava huivi! Mullekin!

Ja voin samastua palvelutilanteeseen...mähän olen tunnetusti huonon asiakaspalvelun über-vihaaja!? Varmasti vanhempana väsäilen jotain palautelappusia työkseni, haah. Hkissä saa paikoitellen hyvää ja huonoa palvelua...riippuu paljon liikkeestä. Mutta vertailun vuoksi suosittelen käyntiä p****n palvelun mekassa, Porin Citymarketissa!!!

Jos asiakaspalvelija on ilkimys, asennoidun itse ylimaireasti, jos vaikka tajuaisi, pyh...:D!?

Point being, hui-vi on hie-no!

S I L V E R kirjoitti...

Anonyymi:

Kiitoksia. Ihmettelen itsekin tyttösen asennetta!

Heidi:

Kiitos! =)
Alan myös todella ylikohteliaaksi, jos saan huonoa palvelua! Katson oikein silmiin ja sanon kovalla äänellä kiitos! =)

Saan kyllä ihon kananlihalle,jos asiakaspalvelija on liian pirtsakka! Liiallinen yrittäminen on myös jostain!

Lily kirjoitti...

Hieno huivi, katsoin sitä itsekin tuossa jokin aikaa sitten. Muuten Ginasta ei löydy juuri mitään ostettavaa jollei halua verhoutua polyesteriin ja muuhun ikävään tekomatskuun.

Olen itsekin nurissut huonosta asiakaspalvelusta monesti ja onneksi sillä on joskus jotain vaikutustakin. Myyjän asennevamma on kyllä esimihestäkin kiinni..

S I L V E R kirjoitti...

Lily:

Olet oikeassa! Myyjän asennevamma on kyllä esimiehestäkin kiinni. Ja työpaikan ilmapiiri näkyy työympäristössä. Harmittavaa, mutta asiakaspalvelija pitäisi pystymään palvelemaan asiakkaita, vaikka kaikki ei olisi kohdallaan esim. työympäristössä!

Lily kirjoitti...

Totta totta, ammattilainen ja vetää silti täysillä vaikka olisi huono päivä taikka ympäristö. Asiakaspalvelijoilla on toisinaan vähän sellainen asenne että putiikin menestys ei ole heistä kiinni vaikka sen nimenomaan merkittävissä määrin pitäisi olla. Myyjät ei aina ymmärrä eroa alentuvuuden ja ystävällisyyden välillä!