7.6.2007

ARE U READY ? THEY ARE BACK!

Saa nähdä miten Spice Girlssien comebackin käy, mutta Levikset on jalassa !


Kun Anttila alkoi myymään Leviksiä monia vuosia sitten, hylkäsin kuuluisat 501! Hiljattain käväisin JC Storessa ja näin nämä mageat farkut. Tämä Levi´s Engineered Jeans mallisto on ollut markkinoilla jo pitkään aikaan. Housuissa on paljon yksityiskohtia. Housejen saumat itseasiassa kiertyvät etupuolelle lahjetta alaspäin mentäessä. Housut ovat myös hieman bäkit ylhäältä ja pillit punteista.

Yhä useammat kaupat alkavat myös panostaa Leviksiin uudella tavalla. Raumalainen Busstop Clothing ottaa haltuunsa myös Engineered Jeans malliston tulevana syksynä.

Nämä ostamani farkut ovat kyllä istuvat ja pidän niitä paljon, mutta yhden pienen viilauksen tein niille. Leikkasin punaisen Levi´s merkin pois.

Oliko tämä virhe? Nyt kukaan ei tunnista, jos Levi´s on taas cool! Damn It! =)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä...
Hypoteettinen kysymys, ole rehellinen: kumpaa arvostat enemmän, ihmistä joka näyttää hyvältä vaikka on pukeutunut halpisvaatteisiin vai ihmistä jolla on merkkivaatteet, ei välttämättä niin tyylikkäät/persoonalliset? Jos pitäisi valita, kummanlaisen kanssa lähtisit treffeille?
(Mä olen äärimmäisen kiinnostunut pinnallisuudesta nyt, kun huomasin itsessäni sellaisia piirteitä)

S I L V E R kirjoitti...

Päivänsäde:

Helppo vastaus: ihmisen, joka näyttää hyvälle, vaikka onkin halppisvaatteet.

Ja sanon tämän käsi sydämellä!

Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen voi pukeutua mihin tahansa vaatteisiin, jos hänellä on tyylitajua ja täten näyttää hyvälle. Ei tarvitse olla merkkivaatteita näyttääkseen tyylitajuiselta!

Olen myös sitä mieltä, että ihminen, joka näyttää kauniilta tai komealta, mutta ei omista huumorintajua, minua ei kiinnosta yhtään esimerkiksi lähteä treffeille!

Ja tämä kyseisen postauksen lopussa oleva kommentti on ihan huumorilla kirjoitettu! =)) Leikkasin levi´s merkin pois myös sen takia, että olen niiin kyllästynyt logoihin ja merkkeihin, joita laitetaan vaatteisiin mistä tunnistaa heti vaatteen! Hyvänä esimerkkinä Lacoste, Gsus jne.

Päivis? Kelpasiko vastaus?

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä vaan kelpasi :D
En tosiaan tarkoittanut mitenkään pahalla kysymystäni.

Tuo logojuttu ärsyttää ihan suunnattomasti aina välillä itseänikin. Etenkin jos logolappu on kauhean näkyvä/erottuvan värinen muusta vaatteesta.

Sylvia kirjoitti...

kyllä minäkin olen farkuista (varsinkin miss sixtyt pari vuotta sitten kun "siis kaikilla pissiksillä oli vaan miss sixtyi" ja sitten satuin löytämään pari hyvältä tuntuvaa ja hyvin istuvaa paria!) ja muista vaatteista uskolla repinyt merkkejä pois... :)


tosin en koskaan tajunnut että levi's ois jotenkin "kulahtanut" merkki. oon aina ajatellut et semmonen tuttu ja turvallinen klassiko,

joita en tosin koskaan ole omistanut... ! :)