30.7.2007

YLLÄTTÄVIÄ MAINOKSIA KAUPUNGILLA

Olin kahden hyvän ystäväni kanssa kaupungilla työpäivän jälkeen. Hämeenkadulla on kaikenlaista nähty, mutta nämä mainokset yllättivät aika tavalla.


Dolce & Gabbana lanseerasi uudet tuoksut tänä vuonna. Viimeisestä miesten tuoksusta on kyllä jo aikaa 13 vuotta.

Tämähän on hieno asia, että Dolce & Gabbanaa mainostetaan Suomessa! Siinähän se yllättävä asia onkin. Voi olla, että mummuilla huurtuu silmälasit kävellessä Stockmannille ruoka ostoksille.

Domenico Dolce ja Stefano Gabbana kuvaavat miesten tuoksua näin:

"Light Blue pour Homme is made for the Dolce & Gabbana man: sensual and modern, he likes to take care of himself, enhancing his healthy body with sports. The fragrance captures the fresh, spicy and sensual scents of the Mediterranean: which we feel is the perfect playround for seduction"

Tuoksu on saanut myös tv-spotin. Spotista löytyy kaksi versiota. Lyhyempi on sitä mitä tuoksu mainokselta voi odottaa.. pitempi saa taas yllättävän lopun. Taisivat mallit innostua liikaa.. jonkun piti sekin lopettaa..=)


Ostin tuoksun Lontoon matkallani. Pidän tuoksusta paljon. Se on raikas, kesäinen, mausteinen ja hedelmäinen. Itse en pidä tuoksuista, jotka ovat voimakkaita ja saavat aikaan tunkkaisen tuoksun aikaan.

Ainakin Stockmann myy kyseisestä tuoksua. Piti tarkistaa asia, kun näin mainokset kaupungilla.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ekan kerran kun näin tuon mainoksen, oli pakko nauraa. Tuon miehen uikkarit näyttää niin järkyttäviltä ettei mitään rajaa... Siis hohtavanvalkoiset speedot? Eww..

Anonyymi kirjoitti...

Haha, kaikessa ällöydessään toi mainos on aika hot :D Saa aikaan sellaisen ällötysihastus reaktion <3

Asta Hiippala kirjoitti...

Sanot, etta on hienoa, etta D&G:ta mainostetaan Suomessa... miksi ajattelet nain?

S I L V E R kirjoitti...

Primatsu:

Dolce & Gabbana on minulle yksi niistä mielenkiintoisemmista ja yllätyksellisistä suunnittelijoista..Saa aikaan minussa sen "it" -fiiliksen.

Ja kun alkaa miettimään Dolce & Gabbanan kohderyhmää niin se ei aivan istu suomalaiseen mieheen. Tämän takia on mahtavaa, että sitä mainostetaan täällä pohjoisessa. =)